Stáli sme pred výzvou. Našim cieľom bolo vytvoriť niečo, čo prinesie spotrebiteľovi zrozumiteľné posolstvo, bude vizuálne atraktívne a z pohľadu marketingu naplní ciele a očakávania klienta.
Animované videá s Voice Over
Animácia dokáže skvele komunikovať aj komplikovanejšie informácie. Pri každej kampani sme tak v rámci rôznych formátov vytvorili sadu videí pre propagáciu na Youtube. Tento typ videí nosí názov bumper a je v dvoch dĺžkach, jedno video má 6 a druhé 15 sekúnd. Tak ako každé animované video, aj to naše začalo prípravou grafického vizuálu, ktorý sme preklopili do rôznych formátov a následne ho rozpohybovali v animácii. Celé video sprevádza voice over s hlasom Danice Jurčovej, ktorá je korporátnym hlasom značky.
V porovnaní s bežný hraným spotom je jeho hlavnou výhodou animovaného videa cenová dostupnosť a rýchlejšia výroba. Ak navyše klient požaduje multijazyčné verzie, pomocou titulkov to zvládneme do niekoľkých hodín.
Nezabudnite však, že ak má byť animácia skutočne marketingovo úspešná, je dôležité si vyčleniť rozpočet, ktorý bude zahŕňať aj náklady na média.
Obsah na sociálne siete
Pri tvorbe obsahu na sociálne siete sme stáli pred ďalšou výzvou. Venovali sme sa téme udržateľnosti a ekológie na pozadí aktuálnej spoločenskej situácie. Podstatou bolo ukázať ľuďom, čo všetko si môžu vyrobiť z vecí, ktoré majú doma. A to aj s priemernou zručnosťou. Nehľadali sme teda profi tvorcu, ale nápady aj celú realizáciu sme si ponechali vo svojich rukách. Výsledkom boli jednoduché návody, ktoré výborne zapadli do obsahovej stratégie a nevyžadovali si veľkú časť klientovho rozpočtu.
Na videá sme sa pozerali z vtáčej perspektívy a všetko natočili na jeden záber. Celý proces tvorby sa skladal z dôkladnej prípravy, samotného točenia a postprodukcie. Tri video tutoriály sme tak zvládli natočiť počas jedného dňa.
Výsledkom boli obľúbené DIY videá, ktoré boli pre klienta originálnym obsahom za prijateľnú cenu.
Hrané videá
K tomuto formátu sme sa dostali úplnou náhodou. Najnovší kľúčový vizuál klienta sa nedal spracovať do animácie bez toho, aby nepôsobil neprirodzene. A tak sme sa rozhodli pre hrané video. Slovnej hračke sme pridali obraz a z obyčajného papiera sa stala skladačka, lietadlo aj loďka. Tak ako vždy, aj tu video doplnila svojim hlasom Danica Jurčová. Celú scénu sme natáčali z vtáčej perspektívy a na jeden záber, kedy kamera beží v jednej časovej osi. Tieto videá sme zvládli vo vlastnej réžii natočiť za dva dni.
Práve táto skúsenosť je dôkazom toho, že sa vždy snažíme nájsť riešenie. Pretože aj v improvizovanom štúdiu dokážeme natočiť hrané video s rozpočtom, ktorý klienta nezaskočí.